Hera

Gäster...
...har vi haft, tills nu...de har just börjat på sin färd hem. J, Hästtjejen och jag  var till Umeå idag och vet ni vad...jag köpte mig en  skidutrustning :-) är så himla lycklig, nu väntar jag bara på snön. Köpte på inrådan från min lillebror kombiskor som går använda både på klassiska och skate- skidor. Det blev skateskidor och långa stavar plus ett par sockar. I julklapp önskar jag mig presentkort så jag kan köpa en skiddress...jag är lycklig som ett barn på julafton :)....dock, straffad blir man för tyngden...ju tyngre man är desto längre skidor blir det...men jag har resonerat som så att lyckas jag motionera bort t.ex. 10 kg så är jag värd ett par nya ...kortare skidor!

Julklappar...nära och kära lite längre bort...snälla, köp riktiga julklappar till er själva och era barn...och skippa till oss...

Hmmm hoppas resan går bra för dem som är på väg hem i mörkret...

/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress