Hera

Det ska vara mysigt också...
...senaste gångerna jag lagt Lillbulten så har jag lagt henne i spjälsängen, läst Gogo...precis som vi alltid gör...men istället för att sitta kvar i fåtöljen tills hon somnar (och man hinner själv sova en stund)...så har jag pysslat och plockat lite i rummet och sedan gått ...därifrån.

Nu gick M upp med henne... - Tänker du prova att göra som jag har gjort? Frågade jag...(tänkte att han skulle slippa sitta där uppe 15-45 minuter) Nej, jag blir kvar. Det ska vara mysigt också!

/Hera
Vi på berget

Hehe! Det kan han ju faktiskt ha rätt i... Att det ska va mysigt oxå :D fniss Blir bara lite full i skratt när jag tänker på hur han hade uttryckt det förr skratt

Hera

Har förstått att han inte var av den allra värsta barnkära typen innan jag träffade honom...sen fick han väl så lov :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress