Hera

V 22. Måndag

"Man är så gammal som man känner sig"
Elisabeth Arden

Undrar hur gammal min svärfar känner sig......det här fotot är inte från igår!...ska dock finnas ett ganska färskt liknande kort..fast då är det skoter han kör. Han fyller i alla fall 61 år idag. Hjärtligt grattis!

Idag ska jag ladda upp inför vårruset  som är imorgon :-)...hoppas på uppehållsväder! Torsdag så ska jag jobba...skattenämndsmöte är det då, den här gången i Umeå. Så det blir två resor till den stora staden den här veckan! Fredagkväll ska jag ut och golfa(!?!) med mina blivande kollegor, det blir kul! Hoppas på uppehållsväder även då. Vet ni vad....jag börjar jobba om fem veckor...jag har längtat innerligt men nu känner jag...ojsan hoppsan vad tiden ändå gått fort!

Nu gott folk så ska jag söka rätt på säkerhetsnålar...så jag kan fästa nummerlappen på tröjan, vi hörs!

/Hera

Svägerskan

hehe! Pappsen kan va rätt kul när han vill! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress