Hera

V 20. Måndag
"Livet har lärt oss att kärlek inte innebär att man sitter och stirrar på varandra...utan att man tillsammans ser ut åt samma håll"        

George Bernard Shaw

Tänkvärda ord...när man inte "ser åt samma håll" längre så kanske det är lättare att söka sig vidare...till nån annan som kanske vill se åt samma håll med en...När någon blir sviken så är det lätt att döma den som sviker (är otrogen), det är dock kanske så att den som sviker redan blivit sviken...men på ett annat sätt...vem vet...inte vi som ser saken utifrån i alla fall, det är jag säker på!

Var lugna...det gäller inte M och mig...vi ser åt samma håll, såvitt jag vet i alla fall.

Sedan läste jag att det varit ett "skottdrama" i Big Lake...fy...jag får lite ont i magen när jag hör sånt där...speciellt när det gäller människor som man kanske känner till...

Den här veckan händer det saker...imorgonkväll är hela Åströmska släkten uppbokad :)...jag och svägerskan ska på ett möte angående vars dagis ska flytta...svågern ska på samhällsnämndsmöte samma tid...Svärmor på en ledarträff (korpen)...M jobbar...hästtjejen ska på ridskola...Lillbulten följer med mig..och slutligen så ska Svärfar ta hand om Räkan plus hämta hem Hästtjejen...Pust. Sedan blir det att ladda inför resan upp till Big Lake på onsdag...ser fram emot det! Hästtjejen och M åker vidare till Ö-vik på klassresa, vilket äventyr det ska bli! Rövarby, klättring och bad plus givetvis lite shopping. Hästtjejen ska till Vindeln på onsdag för att titta på Renforsskolan (högstadiet) och träffa sin nya klass...7a...Jag minns det som igår...när jag började 7 c...niorna var jättelånga...scary...dock funderade jag inte en sekund över hur jag såg ut och hur de skulle uppfatta mig...Jag tror inte att det är så idag...här...

Blandad kompott blev det i det här inlägget, min största farhåga för veckan är dock att jag ska fuska med min löparträning nu när jag kommer att vara på resande fot...vi får se hur det går!

/Hera
Stannapanna

Så kloka ord så .....

Kankse vifår syn på er nån dag om ni nu ska vistas här.... eller åker du hem ??? Det är ju Stensele runt på lördag kanske du ska joina oss på en promenad ???

mommi

Kikade in här. Önsakr dig en bra dag.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress