Hera

TFU-GB
Jag kom med på kursen! Totalförsvarsutbildning gruppbefäl. Jag gick TFU-G år 2000 (hade M som kurschef), så det är ett bra tag sedan. Nu får jag ju repetera utbildningen på AK4, krigets lagar, sjukvårdstjänst, fältövning mm. Tillägg blir att under handledning få agera gruppchef...spännande!  En vecka på Berga (ett amfibieregemente utanför Stockholm...där det skedde en tragisk olycka nyligen...)

Det här betyder att jag är borta när M fyller 40 år...men han är den som nästan ivrat mest för att jag ska gå kursen så det hörs inte göra något...men han har lovat att flytta sin fest...ett tag. Inget datum bestämt än...men han fyller den 16:e som nu kommer för er som vill gratulera honom ändå! :-)

/Hera
Jenny

Hej moster!



Här kommer en länk på Gordonsettervalpar. Söta som socker.. Ni kanske inte ska skaffa en nu men kansek ringa och prata med dem? :o)



s" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/15832947.htm?ca=2s

Jennie

Hej. Det blir nog super kul med kursen. De hade vi ju när vi gick den. Minns du hur vi undrade om kaptenen var lika hård hemma som där hihi.. men de vet du ju nu.Ha de gott.

Hera

Visst hade vi kul Jennie, det är bland det roligaste jag gjort...så jag har höga förväntningar :-)...Vad det gäller M...han är inte alls lika dan hemma...eller..ha ha ha...nej han är en jättefin kille. Fast visst tyckte jag han var en artig trevlig person redan då...men han var rätt hård...fast i och för sig det var ju hans jobb...gahhh jag trasslar bara in mig känner jag! Kul var det i alla fall! :-) Kul att du skrev en rad! Ha det bra!!!



/Hera

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress