Hera

Schtan..
Nej jag har inte varit till Schtan Skellefteå utan Stan Umeå...blev en kvällstripp. Inte så dumt, var där 16 och fördrev tiden till 21 genom att strosa på affärer. Var in på plantagen igen....ååååå längtar till den dagen jag får börja gräva i min trädgård. Först måste vi dock vet hur huset ska se ut...sen måste jag planera...och sedan gräva :) och plantera....Ja ja...jag avslutade dagen med dryga timman på Ica Maxi...
21 fick jag hämta grejerna som jag lämnat för översyn kl 16...då var jag rätt nöjd på staden. Skönt att åka hem igen!

Några händelser.
* Hann bara lämna bilen vid kajen, gå uppför backen...och där träffar jag första Big Lakebon (eller före detta)
* Jag älskar chokladsåsen man får på mjukglassen på Mac Donalds (givetvis åt jag en)
* Körde en sväng ut på Teg och Böleäng...där jag bott, såg att Volvo bygger ut...bygger ut med stort B!!!

/Hera

Här kommer ett foto M tagit på Lillbulten i eftermiddag.
Maria

Vilken fin bild... på en väldigt fin unge ;)

Lizaloop

Ja man brukar tycka att det är ganska skönt att komma hem när man strosat runt i Umeå ett par timmar!

Luften där gör en sååå trött!

Gammsvägerska

Ett litet tips som jag alltid har gjort då jag planerat trädgården...... rita upp först å skriv sen vilka blommor å buskar som är vart, då vet man från år till år vart allting är ifall man vill förnya eller förändra, (har till å med tagit kort då något har blommat fint å bra, ifall man vill lägga till något nästa år så att det passar).

Susen Lusen

Vilket kanonfint foto! På en jättefin liten tös!

Hera

Jo jag har gått trädgårdskurser...så jag vet vad jag BORDE göra ...men sen faller ju anden och spontaniteten på...å då kan det blir vad som helst ha ha ha Sedan säger jag bara PERENNER! Det gillar jag!



Hera

Eller kanske är det andan som faller på...

Hera

Fotot...kul med speglingen i fönstret tycker jag!

Lisse

Hon e så himla söt!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress