Hera

Pass 19...Tävling...Vårruset
Nu har jag rusat...i Umeå. 5 km...på 33 min, 40 sek...i snitt blir det 1 km på 6:44. Så för att vara jag var det snabbare än vanligt för man ska tänka på att de första 200 metrarna går det knappt springa...man blir ju vansinnig...dels på de som ställer sig i ett tidigt startfält men går...och sedan på sig själv som inte ställer sig längre fram än man borde (alla andra gör ju det)...men skit samma, jag är ju ändå ingen snabb löpare. Fick faktiskt håll men jag tog mig tid att stanna och dricka ett glas vatten vid vätskekontrollen och då släppte det. Sammanfattningsvis...jag är nöjd och det var kul!

Efterråt så är det ju picknick för de som anmält lag, så jag hakade på Swedbankare från Umeå och Övik. Det var så himla roligt att få återse arbetskamrater från när jag jobbade i Umeå...och de var glada åt att se mig  (tur för mig) och välkomnade mig tillbaka till "Lokal bank Umeå/Övik"...Enkelt uttryckt...deras närmaste chefer och min blivande närmaste chef har alla samma chef...och den kvinnan har faktiskt jag tidigare haft som chef...fast det var i Big Lake...hängde ni med? För mig är det glasklart ha ha ha.

Nej trött som tusan är jag...så god natt folks!

/Hera

Ps...idag överraskade syster B med att komma förbi tillsammans med sin yngre dotter, det var kul!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress