Hera

Pass 16
Då var det dags igen, har ju hoppat över två gånger nu...så jag har inte varit ute sedan förra tisdagen. Tisdagar har varit Lätt distanslöpning med gång enligt Tjejmilens träningsschema för den som har som mål att orka jogga hela milen...idag hade man plockat bort gången...det vara bara 20 minuters löpning rakt av med 15 minuters styrketräning efteråt. Sååå hemkomna från stallet så lämnade jag in fylld matkasse plus Lillbulten till M som just kommit hem från jobbet...skjutsade upp Hästtjejen på berget för en dusch hos Svägerskan med familj och då fick jag min stund att springa. Sprang uppe i byn, tänker alltid på Bamse när jag ser hur gatorna ser ut...lite som serpentiner. Lite väl kuperat för en otränad som jag men som sagt det var inte så lång stund som skulle avverkas så det gick bra. Sedan att jag känner mig skitfånig när jag springer där folk kan se mig är ju en annan sak...Väl tillbaka hos Svägerskan så gjorde jag lite armhävningar ute på deras gräsmatta och det kändes också lite fånigt så det blev en skön dusch istället. Lite brådis hade jag nog haft för jag fick lov att låna både badlakan och tröja!

Well well...det var dagens pass!
/Hera
Stannapanna

Bra Jobbat ! Brukar också känna av den där fånighetskänslan, men vi gör det för vår skull ! Eget välbefinnande ! Keep up the good woork !

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress