Hera

Pass 14
Söndagar verkar enligt träningsschemat jag följer vara veckans långpass. Idag var det 4 x 11 minuters löpning som gällde. Innan jag gav mig ut tänkte jag att det går aldrig lägga ihop det till ett enda långt...= 44 minuter för så länge har jag nog aldrig någonsin sprungit plus att jag hade ju ett uppehåll för min förkylning. Men det gick :-) Sprang till Hjukenkorsningen och tillbaka så det blev till och med nästan 48 minuter :-O  

I´m so proud!

Däremot var det segt sä nanting uppför backen mot Hjuken...jag hade säkert gått lika fort som jag försökte jogga...men jag "studsade" fram ha ha ha... så jag joggade ...   :-)

Annars så verkar det vara något fel på varmvattenberedaren...vi eldar men det blir inget varmvatten...ja vad säger man...man kan säga att ...det går lite ved för det är inte lönt att elda!

/Hera
Maria

Så duktig du är, önskar min inspiration också ville infinna sig =)

x

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress