Hera

Oväntat och trevligt besök!
Idag var det inte lika soligt och fint som vi haft tidigare i helgen...så vi bestämde oss för att ta det lite lugnt. Tog först en sovmorgon, frukost och sedan ett besök på ranchen. Fick gofika och hämtade hem åkergräsklippare och annat smått och gott. Lånade med en slags sop med uppsamlare som man hänger på gräsklipparen...den körde jag runt med på gräsmattan när vi kommit hem...KUL :-)

Sedan ringde Hästtjejen...hon var på väg hem...inte liftandes med grannen (vilket först var tänkt), inte med buss (som sedan var tänkt)...utan hennes farmor och farfar skjutsade henne. Jag hade inge gofika hemma och inget margarin så jag kunde baka ...bak blev det men det blev mitt långpannebröd. Det var så roligt att de tog sig tid att komma, nu fick de se hur vi bor och har det.

Löparpasset idag blev det inget av...men det hinner jag en annan dag!

M är liksom jag upprörd över det som hänt skogsmaskinägaren som blev påkörd. Han pratar via telefon med stackaren just nu...Inte trodde jag att min man jobbade där risk för liv fanns på det sättet. Jag trodde att det var jag som befann mig i den sitsen på mitt jobb...men tydligen har man fel.

/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress