Hera

Nice day :-) !
Nu ska jag inte klaga...alls!

VARMVATTEN....nu finns det så det är bara att elda och duscha...det är en fröjd!
GRILLEN Grillat blev det till middag, grillen var lite tjurig när det gällde att funka först..hade väl skakat om rejält på släpvagnen i söndags när jag tog hem den men efter M testat det mesta så dunkade han till den med stålborsten...och då blev den sig lik :-). M köpte den när vi bodde i Umeå...därifrån flyttade vi 2003...vi gillar att grilla, året om så den kanske håller på va lite trött också...
SKROT Nu är nog...det sista lasset klart att frakta iväg på måndag...från lilla huset. :-) Nu är det i stort bara möblerna kvar.
M...var hemma idag! Det hade jag inte väntat!
WII...spelade jag och M igårkväll/natt...vi spelade ett spel med en massa kaniner. Vi tyckte faktiskt det var jättekul, så vi kanske är lite barnsliga!
LILLBULTENS MAGE...är nog ok. Hon bajsade jämt (och då menar jag stup i kvarten) under nästan en vecka, idag inte alls...
HÄSTTJEJEN...har fladdrat förbi på sotis i eftermiddag...så den hästen är nog motionerad för idag.

VAL
Mitt tema på bloggen den här veckan verkar ha varit val.
Jag valde bort stabsträffen Lottakåren hade i Umeå i onsdags, jag valde även bort festen som "mitt kompani" skulle ha imorgon. Jag väljer bort en annan fest som jag gärna skulle gå på imorgonkväll...behöver vara hemma och ta det lite lugnt med familjen.Vi väljer dock att åka till stugan som M:s föräldrar har på söndag. Jag har även valt att söka på en kurs som är utanför Stockholm i mitten av juni...får se om jag får plats (var väl sent ute)...det har med försvaret att göra...en vecka...åååå nu väljer jag att avsluta det här inlägget!

Over and out!
/Hera

Det här tog jag in idag från det andra huset.So nice!
Mötley Annika

meh missar du eurovision festen :( ja men sommaren e lång vi ses ..mvh mötley annika

Lizaloop

Verkar finnas mycket roliga saker i det andra huset! Släng inget värdefullt nu å tänk på att ungdomarna säkert vill ha något till fritidsgården!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress