Hera

Kallt och snö
Har rusat runt hela morgonen för att packa bilen...hade tänkt dammsuga den först men precis då börjar det snöa!!! Har just gett kaninen mat...då kom grannens 20 får plus häst och skrek...de var nog också sugna nu när det är svalt. Simpson som har sin bur bredvid fårhagen sitter nu och njuter av sin pellets och fåren står bredvid...bääää bääää bääää

/Hera
Stannapanna

Jamen hör gärna av dig så ser vi !:-))

Pernilla

Ja, fy så hurvigt det blev idag :-(

Här var de två äldsta ute i trädgården och jobbade(Operation Dagsverke)och då började det snöa! Jippie...

Lizaloop

ja jag var inte glad över snöovädret idag..men jag passade på att köra till vindeln och handla blomjord så jag kunde flytta lite perenner från rabatten som kommer att grävas upp snart!

Jenny

Hej minimoster!



Kan det stämma att jag såg dig för en liten stund sedan, att du gick nerför denna enkelriktade gatan?

Eller var det någon undangämd tvilling kanske? =)



Du måste ju få se min lilla ploppa snart =)



Kram!!!

//J

Hera

Visst var det jag :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress