Hera

Ett flitigt bi...
...har jag varit idag. Dammsugigt, torkat golv, tvättat tre maskiner kläder, bakat två plåtar långpannebröd. Sedan har M och jag varit på återvinningscentralen med mer skrot (det tar aldrig slut!), jag har varit upp med släpvagnen till Svågern (som ska låna den imorgon), plus lämnat tomglas från lilla huset på återvinningsstationen. När M och jag var till Vindeln så passade vi på att handla hem lite mjölk och sådant...Hästtjejen var hemma och bakade sockerkaka under tiden för vi fick ju besök mitt i allt...Stannapanna och hennes syster! Jättekul!!!! De var på väg till Umeå till sin mamma ( som är min kusin), de skulle på spa imorgon! Skööönt...för dem!

Sprungit har jag just gjort och nu väntar jag på varmvattnet....jag luktar svett så jag står nästan inte ut med mig själv...inte fräscht!

Snart är det helg!

/Hera
Lina

Jo, Jennie är allergisk, men hon ville prompt följa ändå.. Så länge tävlingen är ute trodde hon att det skulle gå bra.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress