Hera

En rapport från Aggvik
Är hemma hos min pappa och har det bra :-) Kom hit under torsdagen efter en natt hos mamma i Big Lake....Big Lake, ja det känns som att komma hem...komma någonstans där det händer saker...Vindeln känns lite mer...lugnt faktiskt. Åt lunch på Aktivivtiten med Stannapanna och en annan god vän. Gick in på banken och surrade bort en stund med mina arbetskompisar...jag har jobbat med dem i ungefär 10 år...de är så kallade "sparbankare" jag är den sista av "föreningsbankarna"....
Big Lake har fått sin järnaffär nummer två i dagarna, där hörs det vara rusch. Annars var det mesta sig likt...Charlotte Perelli ska visst uppträda på dansgalan, det tycker man nog är kul...

Jag hoppas jag har fel när det gäller Vindelns samhälle...hoppas de lägger ut lite gatstenar, skaffar rondeller och ett Aktivitetshus för ALLA...där man kan träffas, äta en bit mat, lyssna på nån som spelar piano, läsa lite tidningar, låna en bok, spela lite bowling...låta småbarn leka och busa i deras lekhörna och annat trevligt! Ha ha ha

Nej nu ropar mamma på mig, det är visst glassätardags och ja...jag har hoppade över träningen i torsdags!

(Lillbulten ramlade i torsdags...gick på pappas altan och såg inte att golvet tog slut och blev en trappa...flög tre trappsteg ned med näsan först i betongen....den är inte snygg...uppskrapad...aj aj aj ...men det är nog inte så djupt)

/Hera
Lizaloop

Ja det vore ju nåt för vindeln! Skulle vilja se vindeln kosta på något sånt!!

Ice Lady

Ja något sådant lär vi få se i stjärnorna efter... Det räknas ju inte som sport... :-S

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress