Hera

Det finns bara två måsten...
...skrev min Lillbror i en kommentar. Man måste dö och man måste välja....jaaaa alla dör vi någon gång och i väntan på det så är det väl bara att välja...himla klokt!

Så idag har jag valt:
Att ringa sjukvårdsupplysningen, surfa på growingpeople, hjälpt Svägerskan med att sköta Räkan en stund, tonat håret :-) (viktigt viktigt), fått M att boka tid för service på bilen, bokat frissatid till Hästtjejen...ge henne lite nackmassage...:-) och tvättat två ...de allra första i den maskinen...maskiner tvätt!

Här kommer utlovad bild på Fiffi!

Och Lillbultens skrapade näsa...
Stannapanna

ÅHHHHH-vill också ha!!! En fiffi ingen skrapad näsa...stackars bult !

Gammsvägerskan

Stackars liten.... hon är väl öm i näsan nu.



Den där Fifi..... varför blev inte vi presenterad under din å min tid?!?

Hera



Bra fråga gammsvägerskan...när L och jag bodde på Aggvik så använde vi den...men annars så har Fiffi bott kvar där vars jag än bott. Så den blev mest använd under min moppeålder som tyvärr blev väldigt kort eftersom jag träffade en 9 år äldre kille...med körkort :-)



Men nu har hon fått flytta med mig så hela familjen är samlad nu ha ha

Evalotta

Hej vår lilla tjej hara oxå skrampmärken i ansiktet,tur vi fotogrferade henne förra veckan =kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress