Hera

Bra att ha hemsida

Jag har haft räkan idag :-) riktigt kul! Det måste bli fler gånger...svägerskan som skulle in till Vindeln fick handla hem majsvälling, morotspuré, vitt bröd och annat bra att ha när man är dålig i magen. En bra hemsida som barnavårdscentralen i Big Lake tipsade om var den här www.growingpeople.se  där kan man hitta mycket matnyttigt när det gäller "växande människor". Annars så fick jag även lite tips och råd från sjukvårdsupplysningen också.

Paketet...jag googlade och hittade företaget...jag e-postade och de ringde nyss....nej de tyckte jag skulle hämta ut det...det kanske var nån vinst på nåt lotteri...? Que??? Jooo då kom hästtjejen på...hon hade sålt lotter till sin farmor och farfar som vann en kabinväska...troligen har de skänkt den till hästtjejen!  Så vi törs nog hämta ut det! Så från skrämmande til spännande har den historien gått.

/Hera

Räkans mamma

Vad kul att du tyckte det var kul! Kan GÄRNA hända fler gånger ler Räkan själv hade haft så kul, så hon slocknade i backen upp från er... Hehe! Vilken tur att det löste sig med paketet. Glömde lämna Hästtjejjens nycklar när jag var hos er, så nu är dom här igen :( Vi hörs!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress