Hera

Waaaaahhh!
Jag är superlycklig! Det var jättekul på träningen ikväll...Afrodans med Core ledaren var sjuk så vi hade nån slags gympa med en annan tjej. Inslag från aerobics...kändes som att jag kommit hem igen ååå vad roligt!!!!

Imorrn åker vi nordväst...först till pappa...sen en natt i Big Lake hos mamma. Ska få träffa Lillebror, Storebror, en av mina Storasystrar...en Svåger och en Svägerska...plus alla tillbehör :-)   ...alltså hundar och ungar!  Det ska bli riktigt roligt, svågern har jag inte träffat på månader...trots att han bor i Big Lake. Storebror bor på Frösön och han har både fru och ett gäng döttrar men kommer med en annan...nyare böna....Ellie! Det känns jätteroligt att träffa dem allihopa...därför passar vi på i helgen!

Nej...nu ska jag fixa te och sedan är det LOST!

/Hera
Pernilla

Hejar in en sväng=)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress