Hera

V.12. Måndag

"Jag är intresserad av framtiden, jag kommer att tillbringa resten av mitt liv där!"
Charles Kettering.

Då var vi där...veckan före påsklovet.  Inget speciellt händer den här veckan...förutom att jag ska ta bort stripesen från mitt "sår" sedan jag tog bort födelsemärke. Ska bli spännnande och se hur det blev...men jag lovade att använda hudtejp, dubbla lager, i några månader...ärret skulle bli finare då....Några månader, hur många är det? För mig är det fler än två eftersom det är "ett par månader"...

Jag är lite småhes och snuvig idag, det fina vädret igår lockade mig att ta av mig mössan en stund...jag har känsliga öron :) priset får jag nu betala!

Ha en bra vecka!

/Hera

Anonym

Ja visst vi är ju bara mäniskor,som lär sä länge vi lever(fömodligen.Så jag tycker det e sjukt.
Ingen e felfri!
Hur har ni det med snö?!
Ja men längden har ju ingen betydlese för lill gumsan,huvudsaken hon mår bra eller hur =)
kram kram

Petra

Några månader hade jag nog tolkat som tre.. =) Annars hade det väl varit "ett par" månader? För säkerhets skull i alla fall.
Ja, min lill-trolla har en mustig toupé, haha!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress