Hera

V.11 Måndag
"Alla djur, utom människan, vet att livets huvudsakliga mening är att man ska njuta av det"
Samuel Butler

Även jag tog sportlov förra veckan, öppnade inte mina ekonomiböcker...det känns bra. Jag behövde en paus, hoppas bara att jag får upp ångan igen. Innan veckan är slut ska inlämningsuppgift fyra vara inne sedan är tentan den 28:e

M har tapetserat klart, nu börjar det största jobbet. Att måla alla lister och få upp dem igen. Det blir superfint, ni ska få en bild när det är färdigt.

Idag ska jag på utvecklingssamtal på skolan för hästtjejen, sedan är det borttagning av stygn som gäller på fredag och konsert på senare på kvällen.

Idag är det en speciell dag....Syster Yster fyller ju år!

Ja må hon leva sjunger vi här så att det hörs hela vägen ner till Sandviken!
Sist vi träffades pratade hon en hel del om bästa bandylaget...SAIK....de är visst obesegrade hitills under säsongen och ville givetvis att det skulle fortsätta...så i födelsedagspresent kan vi ju alla hålla tummarna för det!

Kramar

/Hera
Lisa

Den 5 april är det Singstar party hos Pernilla här i byn, ladda nu så du kan komma då! Oss behöver du inte fasa för.. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress