Hera

Trött trött!
Fan vad tungt det känns!

Är det vädret? Grått, blött...trist!

Lillebror dök förbi igår, han hade varit i Umeå på ett möte...snällt att komma och prata bort en stund med mig. Lillbulten har varit uppe och ugglat till ca 22 några kvällar nu, när hon lagt sig så känner jag att jag får en egen stund. En stund att pyssla om mig själv t.ex...Tonade håret inatt, var klar 24.00 och kom då på att jag använt upp allt varmvatten...M vill ju duscha när han kommer hem från jobbet så det var bara att sätta igång och elda...Inget händer uppe i sovrummet heller... :(   .... det där får ni tolka som ni vill...men inget har hänt där på ett par dagar i alla fall...   :)  ....de långa listerna ligger och sträcker ut sig på golvet...de kortare ligger och kurar i baracken och väntar på vitfärg....Städat har jag gjort idag och packat inför imorgon. 9.00 ska jag vara i Vindeln för att ta stygnen, sen drar vi direkt vidare till stan vilket betyder att jag måste lämna Lillbulten hos svärmor och svärfar innan...= tidig morgon, så ikväll MÅSTE vi isäng i tid.

Stan = köpa en billig köksfläkt...bunkra blöjor och välling...ligga på hotellrumssängen och ...sova lär det väl bli så slut som jag känner mig! Sen blir det gòmiddag och konsert...hoppas vi får kul, det tror jag!

CU/
Hera
Jenny

Men minimoster.. varför ha du stygn för? Nu blir jag ju nyfiken. jag är nog för dålig på att uppdat mig om vad som händer i familjen, måste nog skärpa till mig tror jag.

Kram

Madde

Ja det måste va vädret.. :)

Anonym

Hej böna
Ja visst suger det,men så härligt att få komma bort ett tag o myzza.
Hur är det med lilla tjejen???äter sover växer???
Emilia tog sprutan i veckan så hon blev lite kinkig natten o dagen sov 1/2 timme på hela dagen,men men får hoppas hon tar igen det
kram o trevlig helg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress