Hera

Paus

Uff, känner mig helt tjock i huvudet. Har fått läsa några timmar idag, Lillbulten sov ju några här mitt på dagen sedan var Svärmor förbi och hämtade henne när hon passerade på väg hem från jobbet. Visst har jag det bra som får hjälp?


Igår kändes det riktigt bra, läget under kontroll. Idag har jag gjort de två övningstentorna...nu känns det lite värre...det är ju några veckor sedan jag läste sist och det var typ:

Oj...ja just det prisavvikelse...kvantitetsavvikelse...hmmm...hur var det nu standardpris minus verkligt pris gånger verklig kvantitet...eller var det standard kvantitet...öhhh måste kolla i svaret...nej verklig kvantitet var det jaaaa...Sen finns det divisionskalkyler, normalkalkyler, minimikalkyler....trånga sektorer...ABC...genomsnittliga leverantörsskulder...påläggsbaser...snart vet jag knappt skillnad på intäkt, inkomst och inbetalning och det kunde jag INNAN kursen!


I morgon ska jag räkna om de uppgifter i tentan som jag fastnade på idag plus handla mat för kylen är TOM...efter Lost ikväll ska jag läsa de drygt 100 sidor som skulle läsas översiktligt innan tentan...som jag inte har läst alls...nu ska jag strax äta middag, sedan blir det Afroträning. Ska bli skönt att rensa hjärnan med lite fysisk aktivitet.


Fredagmorgon får det bära eller brista...


/Hera

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress