Hera

Nya ord/begrepp
  • Man varnar för  Spontana laviner...  trodde de flesta var det...jag vill varna för ALLA laviner..spontana eller genomtänkta!
  • Efter min afroträning har vi core...visst betyder det kärna?...Que...nån språkbegåvad, hjälp mig förstå!
  • Andra punkten på årsmötet jag var på igår var parentation, då tändes  ljus..lästes dikt och hölls tyst minut för avlidna medlemmar under förra året. Det var fint och en ny upplevelse för mig på ett årsmöte!

/Hera

Ice Lady

Stämmer bra att "core" är kärna!

Parentation tror jag däremot jag inte hört någon gång. Men det är alltid kul med nya ord! ;-)

StAnnapanna

Åh var på Core i går, du jobbar med de "inre" magmusklerna, ska spänna och hålla in magen medans du gör "enkla" rörelser... Det var svårt medn är nog jättebra för mage/rygg !

Hera

ahaaa...där var pudelns kärna..."inre"...nu är jag med!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress