Hera

Några M diggar...
Några kvinnor som får M:s hjärta att slå lite snabbare är bl.a Jill och Nigella. Den senare skaffade lite minuspoäng då hon var uppe och åt stekt fläsk(!) mitt i natten i ett av sina program. En annan favorit han har är ju Linda..när hon var i Big Lake så passade han på att dansa med henne...han är inte rädd för att fråga minsann....Gemensamt för dessa bönor och mig är att vi alla är brunetter ...men det är väl det enda...

Jag har bjudit M på en minitripp till Umeå nästa fredag, då ska vi bo på hotell och se Jill. Är inte jag en exemplarisk hustru så säg? Jag räds inte Jill utan tar utmaningen, tar med min äkta hälft så han får träffa henne (hon hörs hälsa på var och en som kommer på showen!) ! Sen får väl jag likt Jill sjunga en cover av Dolly Parton... :

Jolene, Jolene, Jolene, Jolene
I'm begging of you please don't take my man
Jolene, Jolene, Jolene, Jolene
Please don't take him even though you can


/Hera
Ice Lady

Ha ha ha ha... "Man ska hålla vänner nära men sina fiender ännu närmre..." eller hur det där citatet nu var...

Låter som en bra idé i alla fall och din man lär nog bara uppskatta DIG ännu mer! ;-)

Hoppas ni får kul på konserten!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress