Hera

Married....
Till slut så blev de gifta...Kitty och Robert
Episode 209Jag gillar den showen...vet inte om den familjen stämmer så överens med min...vi tillhör inte överklassen...men vi är nog ett gäng högljudda syskon....i alla fall när vi träffs :-)

En annan show jag gillar är The New Adventures of Old Christine...hon är så knasig, gör bort sig hela tiden...me like!



Annars har jag räknat om uppgifterna i kapitel 8 plus börjat om med övningshäftet. Ska fortsätta med det imorgon plus göra de två gamla tentorna jag har tillgång till. Efter det bör jag veta vad jag måste öva extra på...då har jag ett helt dygn kvar :-)
Just nu känns det som att jag fokuserar på alla dessa formler...min förhoppning är att jag därmed ska klara alla räkneuppgifter...sen där man ska skriva, tycka, analysera...så står min förhoppning till mitt ordsvall...och fantasi...hoppas det håller.

Hästtjejen är hos Svärmor och Svärfar...fiskar, åker skoter och myser...Lillbulten och M sover sött, jag ska nu göra dem sällskap!

CU/
Hera
Anna

Härligt att någon tänker på mig =) Jo jag har det ganska bra, men just nu sliter jag mitt hår över hemtentan från hel***** =) Hoppas att du också har det bra!

Anna

vilken fin blogg förresten, och jag håller med ditt visdomsord =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress