Hera

Intensivt och roligt!
Kan man sammanfatta dagarna...gjorde en massa olika ärenden, träffade tjocka släkten och lite vänner, kollegor och bekanta. Idag hann jag till och med förbi en av mina fastrar, det var trevligt! Annars så sken solen och enormt mycket snö var det. Vilken vinterdag det var idag, kändes ändå bra att vända hemåt igen men här var det ju mulet :-(

Har sett så ska det låta ikväll, det var hejdlöst roligt...eller så är jag bara trött (för då är jag lättroad).

Rykte: En annan av mina fastrar har skaffat kattunge, hennes make som brukar kunna vara en barsk man ;-) springer både före och efter den....pratar enbart om den...jämt...vurte som e fjask!

Fakta: Hästtjejens farmor har fått en ny höftkula. Hon anser vara mer värd nu, har ju titan i kroppen! :-)

Fakta: Jag har varit hundsugen...ända sedan jag gav bor min hund för typ sju år sedan...är nu ännu mer sugen, systerdottern ska snart få hem sin valp, svägerskan bör skaffa en eftersom den måste hinna växa på sig så hon kan köra vindelälvsdraget även i framtiden!

/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress