Hera

Förberedelse
Nu har jag tvättat och packat, håller på att baka bröd till fikasäcken imorgon. Nån god onyttig kaka borde jag också hinna med.

Fick en smärre chock när jag skulle ställa in packningen i Saaben...är van att vi är tre i bilen...M brukar ju oftast Thinkingkomma i egen bil men nu när vi är på samma ställe även veckotid så ska vi alla åka i en. Två barn, två vuxna, en katt, en barnvagn, packning plus vinterpackningen (varmare kläder, pimpelspön...ja men ni vet!)  i en Saab 9 3...Tidigare i veckan bestämde vi oss för att behålla takboxen så vi ska hämta den i helgen...idag insåg jag att vi behöver den nu!!!! Min far tyckte att vi köpte en liten bil när vi köpte saaben...vi hade inte Lillbulten då säger jag till vårt försvar men jag skulle aldrig erkänna att han har rätt!   Fast det vet han ju ändå...:-) ...fast enligt M spelar det ingen roll...om bilen är stor eller liten ...den kommer ändå bli full och det rår jag för enligt honom...hmmm han får nog ingen gokaka, jag säger att hans bit rymdes inte i bilen så den är hemma!


/Hera
Lizaloop

haha ja då måste det ha känts ovanligt trångt då!!

Svägerskan, Hällnäs

Haha! Minns att jag sa till bror min att det var en liiiten bil ni köpte *fniss* Men jag looovar att jag inte ska säga "vad var det jag sa" :D Hoppas ni har det bra där uppe! Här softar vi i soffan med levande ljus, gotta och mys! Vi ses!

Hera

Ja men greijen är ju just att den var ju INTE LITEN DÅ vi köpte den...då var den ju perfekt efter de behov vi hade!!!! :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress