Hera

Den som spar han har...
...men inte roligt.

Idag hittade jag kartongen med frottéplast, spjälskydd, påslakan, lakan mm sedan Hästtjejen var liten...den hade jag behövt hitta för drygt ett år sedan. Nu har jag ju köpt nytt...

Jag hämtade lite kartonger när jag var till min pappa, bl.a. en massa småbarnskläder...så nu fick jag sörja de barn jag aldrig fick...de som jag tydligen sparade till när jag la undan kläderna. För jag hade verkligen sparat allt möjligt...så här typ tolv år senare så var inte resårer, galonkläder m.m. som de varit så tyvärr  måste man räkna det mesta som skräp idag.  När man kommer högre upp i storlekar så vet jag att jag gett bort till mina syskonbarn...för det är ju roligare att saker kommer till användning...än att spara och till slut få slänga det!

/Hera
Anonym

trist,har iaf lagt i ording en kartong åt vardera kid så dom ska få se,vilka kläder dom haft =)när dom var bebis

kram hoppas ni mår bra!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress