Hera

Den gubben...gick... + Hårmode!
Godkänd på uppgift fyra...Yes!

Ingen afro blir det för mig ikväll, har ingen som är hemma med Lillbulten. Svärfar och M måste jobba båda två eftersom de ska byta maskin idag...inte till den nya...för den är fortfarande inte klar. Man brukar säga att den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge, hoppas det kommer att stämma i det här fallet! Nej de får låna en "skolmaskin" tills fabriken lyckats klämma fram den nya!


Jag skulle behövt lite träning, röra om kroppen rejält men det kommer andra dagar.
Själv har jag gjort en nyckelbräda i hallen, jag tycker den blev jättebra men på bild ser ...lite tråkig ut.
I eftermiddag ska jag flytta en vägghängd hylla och sätta upp en spegel plus krokar.
Där ska jag sedan stå och frisera mitt tjusiga hår :-)



Efter påsklovet ska jag klippa mig...vad tycker ni?
Spara ut (vilket jag trivs i)
Klippa jättekort (vilket vore häftigt men då spretar det så grymt på morgonen)
Klippa lugg (vilket jag är sugen på, men passar jag i det?)
Ha håret som det är...Problemet för mig är att jag tycker jag har fint hår, tjockt, aldrig risigt, lättskött...MEN det passar inte på mig...jag känner mig aldrig fin. Det är som om mitt hår och jag inte hör ihop! Döjobbigt...antar att det beror på att jag inte hittat "min" frisyr...

Vad tycker ni?
Har ni förslag på någon bra länk där jag kan finna inspiration?

Tack på förhand
/Hera   

HaircutNerd
Lisa

Ha det så bra hemma i snön för nu åker vi till våren ett tag... :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress