Hera

Bomber, Texab, Renkött och Krokodiler!

Lågt flygande plan...dundrade till rejält idag, lät som det skulle kraschlanda utanför huset...plan eller bomb (får jag helt plötsligt för mig), jätterädd blir jag. Ändå vill jag mena att jag är van stridsplan, är uppvuxen bredvid en militärflygplats...men då var det lite oftare. Numer är det sällan och då hajar man till!


Lillebror frågade efter mitt PM jag skrev i höstas när jag läste organisationslära. Den handlade om Texab...läste igenom den idag...lite stolt blev jag över det jag skrivit, det var inte så dumt!


Renkött...är jag  less på, åt upp det sista idag till middag av det vi köpte i höstas. Undrar VARFÖR vi köpte...jag är ju uppvuxen på renkött och kokad sik (min mor var sambo med en kille vars mor är same (om jag minns rätt)...han kände väl renskötare...plus att han gillade att fiska...) Vill ni vara snäll så bjud mig inte på renskav eller kokad sik med löksås!


Rörigt...jag har ett barn som är 13 år, innan jag fick barn nummer två så tänkte jag att den här gången ska jag inte dra på mig en massa krims krams, man behöver ju inte så mycket utrustning egentligen...och hur folk var tvungen att ha det så rörigt bara för att man har småbarn förstod jag inte.....nu trampar jag på krokodiler, grodor, klossar...vi har hoppgunga, babygym...you name it...öhhhh...varför? Vad hände?


Lost är riktigt bra nu!

/Hera

Lizaloop

Jag hörde oxå det där planet och trodde det skulle kraschlanda i närheten... undra vad det gjorde på så låga höjder!?!

Marielle

ajdå :(

tyck gärna till om tankeställaren.. vore kul och se hur DU känner. kommentera gärna också mina bilder jag fotat idag =) ha en fortsatt trevlig kväll..

LieMie svarar

hua för kött. :P godnatt! =) Mvh LieMie

Sara

Hejsan!
Hoppas det är bra med dig! Är du intresserad av mode, design, nyheter, reser, skvaller m.m. så tycker jag att du skall besöka min blogg och säga vad du tycker, det är era kommentarer som betyder mycket. Titta gärna förbi och tipsa gärna dina vänner! Jag hoppas du stannar! Älskar du Friis&Company är det ett plus!
Sköt om dig
Kram SaraIsabell

(detta är inget spam, utan reklam för mode, skvaller, tips etc.)

metrobloggen.se/saraisabell

diana o tara

läs vår blogg ;) peace

Susen Lusen

Va snygg din blogg blitt!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress