Hera

Storumandagarna!
Pust!

Har avverkat årets Storumandagar, alltid lika trevligt! Började fredagen med en återträff...det är 20 år sedan vi gick ut nian (hur är det möjligt?) Vi var 38 tappra...de flesta från min klass, c. Efter rundvandring på Röbroskolan, ledd av våran gamla gympalärare, så åt vi god mat och surrade bort flera timmar. Hälften av oss fortsatte festen på Hotell Toppen där coverbandet Finn Fem Fel, de var jättebra!...och vi hade öskul! Strax före tre landade jag i sängen hemma hos mor där M och Lillbulten sov sött. Lördag så snurrade vi runt några varv kring marknadsstånden...inga stora fynd...hann sedan hälsa på storasyster för att se hur de har det i sitt nya hus. På kvällen bar det av till dansgalan som Perelli missade pga sin kollaps (stackars människa?) Vi hade dock jättekul, Barbados, Jan Johansen och Riff Raff Ruff hann jag se...eftersom jag lovat vara söndagschafför så kände jag dock av kyla och mygg...
Nu är vi hemma igen, hästtjejen som varvat marknadsbesök med tältsovning i Kaskeluokt är jättetrött...det är vi andra med. Imorgon är det jobb som gäller :-)

Några övriga saker:
Systerdotterns hund är jättefin...jag blev lite hundsjuk nu igen! (lite läbbigt med dubbla sporrar dock)
Träffade en liten bäbis idag....massor av bäbisar verkar även va på G i Big Lake...blir man kanske lite sugen på det med... :-)
I helgen träffade jag lite trevligt folk från Sorsele..som gick samtidigt som mig på gymnasiet i Lycksele, varför lärde jag inte känna dem då?
Det är gott med hamburgare från Vallnäskiosken kl 2 på natten!
Mina klasskompisar från C...det var inte igår...men det kändes så! Love you!
En före detta jobbarkompis har blivit årets vildman!!! Hon är helhäftig!
Lite bilder på Folkbladets hemsida

/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress