Hera

Skolavslutning!
Då har hon gått ut sjätte klass, nu väntar sommarlov och sedan högstadiet!
Sanslöst! Nyss var hon bäbis...
Det som var extra roligt var att hennes farmor och farfar kom hit från Big Lake...så de fick träffa M:s föräldrar och M:s syster. Det betyder jättemycket för oss och framför allt Hästtjejen! Nu är vi alla lite trötta...min pappa är här och kommer stanna minst tills imorgon och det händer inte heller varje dag :-)

Imorgon ska jag till Stockholm...och jag har inte packat än...men imorgon!

Några bilder kan jag tyvärr inte bjuda på :-(      hade laddat dåligt med batterier...så min förhoppning står till Prude som har en son i samma klass...

/Hera
Lizaloop

ja prude brukar ju vara duktig på att ladda upp bilder för det mesta!

Ha det så bra i storstaden!!

Pernilla

Himmel, jag gick just igenom bilderna. 150 st. var det! Tyvärr blev inte alla så bra, inställningarna beslöt sig för att krångla :-( En del ok kort finns det ändå men sen "törs" jag inte riktigt slänga upp bilder på hela klassen o.s.v. men vill du ha några bilder så kan jag ju skicka?



Ha det riktigt bra i stora staden nu!



F.ö. måste er lilltjoppa vara den sötaste någonsin! :-)

Pernilla

Just ja, vi missade ju när de stod uppställda utanför Folkan. Eftersom jag hade kökstjänst så kunde jag inte hålla koll på det men Patrik fick order om det men icket :-( Jag var inte glad... Smisk på honom!

Hera

Ja smisk på honom! Och mig som inte hjälpte till!! Vi hade långvägafrämmande att ta hand om...Men skicka mig gärna bilder!!



/Hera

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress