Hera

Pass 21
Oj, nu var det ett tag sedan igen...under veckan i Stockholm sprang jag inte någonting...men jag gick och bar tungt stor del av tiden...tappade nåt kilo faktiskt!...Tur som jag hade idag så var det kort löppass enligt mitt träningsprogram...nu följer jag inte tiden så slaviskt utan kör en sträcka istället...för då kan jag registrera rundan på jogg.se och se om jag förbättrar tiden...Det gjorde jag idag..med 11 sekunder/kilometer, springer man inte så fort så finns det ju gott av tid att kapa in på ha ha...

Har fått ett erbjudande att hänga på en av kurskamraterna jag hade på Berga på tjejmilen (hon är lång som en fura och snabb som en vind så jag hänger nog inte på henne i loppet he he ) ...jag får till och med bo hos henne...lockar gör det...men resan kostar ju lite...så jag funderar ett tag till.

/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress