Hera

Pass 20
Oj då...har inte tränat sedan vårruset...varför då?

Vi har jobbat rätt mycket ute...med huset, sedan har jag haft en liten förkylning plus att det varit jäkligt varmt på sista tiden. Idag fanns dock inga ursäkter, har varit inne och bakat och såsat (inte så fysiskt krävande), svalt ute (duggregn). Så det var bara att ge sig ut. Trögt som attan första fem men sedan kom jag igång....skönt!

Däremot...jag har inte haft ont i ryggen på sistonde...hmmmm. Det kan vara så att jag behöver nya skor plus gå ner i vikt för att palla med löpningen. Funderade kring om jag skulle byta ut ett springpass i veckan till ett långt cykelpass på låga växlar (lillebror menar att cykla länge utan större motstånd bränner mer fett)...får se hur jag gör...nu ska jag först genomföra en vecka i försvarets regi!

/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress