Hera

Oj då...jag får nog ta tillbaka det där...
Precis efter jag lagt ut förra inlägget så ringde en man från Vattenfall...angående vår förfrågan. Han ville komma och kika hur det såg ut, kom på besök efter en halvtimma! Han var väldigt trevlig. Sedan ringde en kvinna från Vattenfall i Ö-vik...hon såg att han i Stockholm skickat en blankett men att det var fel så hon skulle skicka rätt blankett! Man skulle ju kunna tro att de läst min blogg...fast det är nog föga troligt! Nu verkar saker och ting vara på rull i alla fall :-)
/Hera
Jenny

Jag är då iaf rätt irriterad av Vattenfall kan jag säga!



Innan vi skulle till Thailand så mailade jag dem och kollade om vi skulle få någon faktura under tiden vi var där...jag fick då ett svarsmail av dom. Jag väntade, väntade och väntade! Efter ca två veckor när vi hade komnmit hem så fick jag svaret!? Själv så tycker jag att dom har sirap i rumpan och tycker inte att detta sätt är OK trots att dom säger att dom har såååå fullt upp.



Jaja men nu har jag med fått lufta mig, tack moster! =)



Kram på er



/J

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress