Hera

Love our TV!
Lillbulten hade svårt att komma till ro för att tillslut somna...så jag missade första 10 minuterna av Desperate Housewives...fasen tänkte jag, hade ställt in TV:n så att den skulle spela in men ändå...Då kom jag på det! Jag kan ju spola tillbaka och se...samtidigt som den spelar in...sedan spola i reklampauserna igen...innan slutet var jag nästan ikapp!  Vilken bra grej! Jag är lyrisk...synd bara att det tagit ett halvår att komma på det...

Förresten, nästa gång det är reklampaus, gå inte iväg utan sitt kvar och räkna hur många olika reklamfilmer det är...om jag skulle gissa så skulle jag säga 6-7 st...men det är måånga fler...

:-)
Hera
Maja

Jag har haft finessen i 1,5 år och använt det kanske två max tre gånger. Man är inte van det. För missat är missat tänker man ju. Och så var det ju förut.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress