Hera

Går på moln!
Så känns det ju när man putsat upp fötterna lite extra! Ett härligt fotbad...puhhh, varför gör man det inte oftare! Annars så är varmt och skönt här, lite väl varmt.Jag skulle gärna köra typ varannan dagsväder...ena dagen som idag, sedan rejält rensande regn osv. Inför varje sommar tänker jag att den här sommaren ska jag blir härligt brun på hela kroppen. Det funkar dock aldrig. Jag har inte ro att ligga still och sola, möjligen om jag har en bok går det an. Är jag uppe och rör mig så vänder jag mig omedvetet från solen, alltså ryggen hela tiden mot den = brun baksida, vit framsida. Sedan känner jag mig aldrig bekväm i bikinibh..har aldrig hittat en snygg i min storlek som har vanliga bh-band. Den jag har nu är fin men den knyter man i nacken = ont i nacken och huvudet efter en stund...jag tycker mina boobs är ok ... men de är knappast praktiska. Det här gör att jag föredrar mina vanliga bh:ar med ett linne ovanpå = vit överkropp...Ja ja...drömma kan man göra....och använda brunutansol, någon gång...Nu när vi ändå gjort vandringen från fötterna till brösten så tänkte jag berätta över en fundering som dök upp idag. När jag lyft upp Hästtjejens flasklamm i mitt knä för att ge honom dagens lunchnappflaska började han genast buffa på mig här och där, precis som jag ser de andra lammen gör på sin mammas juver. Tänkte då även på valpar och kattungar som  trampar på sina mammors juver för att stimulera att mjölken ska rinna till. Vad gör våra bäbisar? ...Buffar och söker kanske lite första gången men sedan då??? Mina har då bara legat och gapat och väntat på servering...och mjölken har aldrig runnit till nog mycket! Vad säger ni? Vilka signaler har jag missat?

/Hera
Lizaloop

Såg att det nya taket håller på att komma upp nu..!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress