Hera

VK eller VF...?
Brukar prenumerera på Västerbottens Folklblad, de brukar skriva mer om inlandet än Kuriren...har betalt en gång per år men tänkte ändra till månadsvis. Loggade in på hemsidan och gjorde förändringen där...fick bekräftelse idag från Kuriren! Har jag då blivit totalt snurrig i kupan tänkte jag...valde jag VK på nåt vis??? Loggade in på hemsidan igen...njä allt såg rätt ut. Att VF trycks på VK:s tryckeri är ingen nyhet för mig men....att VK även sköter abbonnentservicen var nytt. VK äger väl VF säger maken...Jahaaa det har då jag missat i så fall...öhhh...men eget brevpapper kan man väl kosta på i alla fall!

/Hera
Lizaloop

jo jag känner igen det där när du säger det!

Dan Oskarsson

Hej!



Ville bara skriva att jag uppskattar din blogg. Väldigt vackert skrivet. Och hjortronbilden ser för härlig ut. Småäter lite i mina tankar.



Ha det gott!

Hera

Tack Dan, det värmde att höra!



Kram Hera

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress