Hera

V 31 Måndag
Snart är juli förbi...och sommaren med den. Huj vad tiden går! Upptäckte idag att man bytt litteratur på kursen jag ska läsa i november, så böckerna jag köpte förra hösten gäller inte längre. Jag hoppade ju över kursen då eftersom vi flyttade...Litteraturbytet gjorde man den 9:e juli...otur! Varmt och skönt är det och fullt upp på jobbet, det är ju lönedagar. Men vad spelar det för roll säger M, inte behöver man väl gå in på banken för det?...Nej precis, visst har han rätt i det...men så är det inte för alla. Jag klagar dock ej, sitter svalt på en stol och får surra med folk. Plus att jag får lön för det. Värre kan jag tycka det är för kunderna som valt att gå på banken istället för att ligga i en solstol! :-)


Veckans ordspråk. "Ju mer jag tänker på saken, dess tydligare tycks det mig att livet är till helt enkelt för att levas." Goethe


Vad tusan...missade jag förra måndagsinlägget! Det har nog inte hänt förr...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress