Hera

V 28 Måndag
Strukturen håller på att forma sig...tidigare så har jag försökt se fram...över veckan som kommer i mina måndagsinlägg men sista tiden har jag levt mer i nuet...men det artar sig, igår skrev vi en halv veckomatlista!

Idag har jag haft "rumsdag" vilket innebär...precis som Lizaloop observerade att man är instängd i ett rum :-) den dagen ska man passa på att jobba undan sådant som ligger, planera framåt och om utrymme finns...givetvis ha inbokade kunder. Jag har "roat mig med" att uppdatera certifikat...alltså pluggat in årets nyheter när det gäller skatter, lagar och annat spännande med hjälp av bankens e-utbildningar.

M som jobbat...han kom hem för fem minuter sedan...alltså lååång dag...hade med sig Lillbulten till sina föräldrar idag. Jag lagade middag till mig och hästtjejen, kastade mig i bilen...åkte tillbaka mot Vindeln för ett orienteringspass...mer om det senare under kategori träningsdagbok. Efter det tillbaka hem, hämtade rena kläder, åkte till Svärföräldrarna, kastade mig in i den nyskurade duschen (svärfar hade gnussat upp den rejält!...den brukar i vanliga fall vara väldigt ren ändå...)...kaffestund med svärmor, Lillbulten i bilbarnstol och hemåt...Ja men givetvis hann hon somna, sov väl 10 minuter...pyjamas på, välling, sova...näääää inte förrän än nu typ 1 1/2 timma senare :-) Jag hann dock klura på mycket medans jag satt i fåtöljen bredvid och småslumrade!

Veckans citat!

"En borde inte sova, när natta faller på! En borde si på stjärnorna...En borde vara två"

/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress