Hera

Pass 24 Orientering
Idag efter jobbet tänkte jag ta fem kontroller till...kanske inte så klokt för jag är inte i bästa formen. Tror faktiskt att jag får i mig för lite vätska nu när jag jobbar, glömmer bort att dricka...Har i veckan haft ont i kroppen plus känt mig yr. Jag klafsade runt i skogen och gjorde det jag bestämt mig för...klafsade ja...det var fuktig mark och pissregn!

Någon undrade på hur stort område kontrollerna är spridda, för er som är hemtama kring Vindeln så kan man säga att om man tänker sig Abborrtjärnsvägen, Botsmarksvägen och 363 som en ram...så ligger kontrollerna i östra kanten bakom Degermyrberget, Gröntjärnen och Abborrtjärn! Jag har nu hittat de tio längst norrut och ska nu jobba mig söderöver. Orienteringen är på intet sätt avancerad...tycker jag som är nybörjare :-) Men kul är det, man blir så lycklig när man hittar igen den orangevita kontrollen :-)

/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress