Hera

Gillar du ljudböcker?
Då är kanske Storytel någonting för dig? Jag testar den tjänsten via mitt medlemsskap i Buzzador!

Storytel har över över 600 ljudböcker tillgängliga och man lyssnar på dem via sin mobiltelefon! Prova själva fritt under en vecka genom att SMS:a bokbuzz till 71160 (vill ni läsa mer om tjänsten klicka här)....vill ni bli Buzzadorer? Lämna en kommentar ,fyll i er e-postadress i formuläret så fixar jag det! (Man får testa olika varor och det kostar INGENTING)

/Hera

Svägerskan

Jäklar! Jag kunde inte tacka ja, för min telefon funkar inte med den tjänsten :( Första gången jag INTE gillar min älskade telefon sen jag fick den...

Ha det gott, för imorrn drar jag uppåt, inåt för att träna rumpan skratt

//U

Ice Lady

Jag har också fått det som kampanj på Buzzador - och Mannen ÄLSKAR det! (Han pendlar ju till Umeå dagligen och hinner höra MÅNGA böcker per vecka.) :-D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress