Hera

Whoh!!!!
Djungelvrål!

Det där var kul!

Har varit på Afrogympa,  tror jag det heter, med svägerska och svärmor. En halvtimmas afrodans, en halvtimma styrka (mest mage och rygg). Samma princip som vid aerobics, man lär sig olika rörelser som har namn...nu kommer jag inte på nåt exempel...sen sätter man ihop dem...så det blir en dans. Sedan är det upp till var och en hur mycket man vill ta ut och ta i när man dansar. Toppenkul var det...kändes mer avslappnat om man jämför med aerobics, man behöver inte va så stilig och graciös i det här fallet :-)

Hästtjejen är hos en klasskompis tills imorgon, hon ringde just...de hade jättekul. Famlijen hon är hos har draghundar, hästar...ja ni hör...ett paradis för hästtjejen!

FartM har varit hemma...lillbulten bajsade väldigt lite igår...om överhuvudtaget alls...det har hon tagit igen nu när jag   varit borta...

Nej, en kopp te vill jag ha nu!

/Hera
Anna

men du det där lät ju skit kul =) Vill jag också testa =) Huhh vilken omställning detta är, men så vansinnigt kul och nyttigt på samma gång!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress