Hera

V 5 Måndag
Hurves gjorde jag igår när jag tänkte på sötsakerna...kände när jag skrev att jag mådde nästan illa...å den känslan gav inte med sig utan det var så nästan hela natten. Frusen har jag också varit så jag har sovit nere i soffan inatt, så jag skulle ha nära till toaletten. Det har dock gått bra...än så länge.

Skattenämndsmöte på torsdag har jag...folk håller på att kolla upp om jag kan vara kvar där som ledamot, eftersom jag flyttat men sista beskedet är att så länge man inte valt någon ny så ska jag gå på mötet. Troligen är jag kvar som ledamot eftersom jag bor i samma län.

I morgon är det lillbultens 1 års dag!

Annars ska jag försöka läsa lite mer den här veckan...blev lite si och så förra veckan så då fick jag sitta i helgen istället å det är ju inte kul...jag vill ju också bada och åka skoter...

" Ju mer man vill, desto mer kan man." Charles Baudelaire


Lite mer kalasbilder!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress