Hera

V 4 Måndag
Då var det måndag igen! Huj vad undan det går.

Underbart är kort, alldeles för kort.  Maskingruppen M jobbar på har flyttat igen! Så det blev inte en månad med kort körväg för hans del, det beror på att det är så BLÖTT! Ingen ordning på vintern, så de kommer tillbaka sen...den som spar han har får man väl tänka.

Som jag tidigare skrivit så är det tandläkarbesök  både för mig och Hästtjejen i veckan, ingen höjdare tycker jag. Själv ska jag ordna en frisktandvårdsförsäkring, jag fick det av min far i julklapp. En bra julklapp, det är inget jag skulle tänkt på själv (eller kostat på själv) Sen är det premiär för min del på onsdag, då är det Afropower via korpen. Jag längtar!!!!!

På lördag är det kalas, hästtjejen fyller 13 år. Eftersom vi kommer att ha långväga gäster (bl.a min mor o far) så kör vi kalas för Lillbulten med! (fyller 1 nästa tisdag)

Annars har vi Parus Major versus Cornish Rex här. Parus Major härskar för den är ute och trivs med det, Cornish Rex är för frusen utan får sitta inne på fönsterbrädan och jama. Vänta bara, snart kommer våren säger hon och DÅ...
Hon står även för veckans citat, valde ett av Oscar Wilde " Det enda sättet att befria sig från en frestelse, är att ge efter för den"

/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress