Hera

V 3 Måndag
Spinner vidare på förra inlägget när det gäller veckans citat.

"Hjärtat får aldrig rynkor"  Madame de Sévign å det har hon ju rätt i!

När man flyttar så är det mycket att tänka på, man ska förflytta sina saker, sig själv, adressändra osv.

När man dessutom flyttar till en ny kommun, eller ny ort, så tillkommer en del. Jag har nu ordnat tid hos en frissa för mig och Hästtjejen, ordnat tandläkartid till mig (det var dags), folktandvården kallade Hästtjejen (antagligen för att hon är just nyinflyttad och ett barn), sen fick jag med mig Lillbultens journal från BVC i Big Lake som jag fått lämna in på BVC här. Sedan måste jag säga upp mina politiska uppdrag som jag haft i Big Lake (trist) , måste även kontakta hemvärnet för att få förflyttning där (är stabslotta) slutligen så måste jag fixa mig ett  jobb eftersom föräldraledigheten för min del avslutas sista juni.

Börjar bocka av allt detta med besök hos frissan den här veckan, skönt!

Veckan efter det är det dock ett tristare besök...då ska jag till...tandis!

/Hera
Elin

Godmorgon! Hoppas din dag blir förträfflig :) Idag kl.11.00 presenteras vinnaren i förra veckans tävling. Det betyder alltså att du fortfarande har chansen att vinna. Välkommen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress