Hera

Tradera, hur gick det?
Jo, idag kom paketet! Inget mackel utan det funkade utmärkt. När jag fått ordning på torpet :-) så ska jag prova att sälja nåt med.

Pratade med en god vän idag...kan bara konstatera att livet går upp och det går ner, ibland är topparna härligt höga, ibland är dalarna (i mitt tycke) lite onödigt djupa...men det kanske är för att det livet ska kännas hissnande härligt när man är på topparna. Lite som när pappa skjutsade mig fram och tillbaka i backarna som fanns efter Gubbträskvägen när jag var liten. Han gasade på i svackorna så när man kom på toppen kändes det som att vi skulle lätta...sedan bar det av neråt Whiiiiiiiiiiiii!!!!

/Hera Cab Driver 
Madde

Hihi, min pappa gjorde samma sak efter den vägen när jag och broder va liten. :)

Hera

Hi hi..lika nöjd var kanske inte mamma. Vi var ute för att plocka lingon men jag var väl less och pappa visste hur man skulle råda bot på det!
:-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress