Hera

Spam igen!
Hur gör ni?

Är det bara jag som har typ 15 spam varje gång jag kollar e-posten, vilket jag gör några gånger per dag!

Byter ni då och då, eller ska man inte ha en hotmail adress?

Kan ha en e-post adress via telia men dom har så dålig webbmail så då måste jag köra via outlook express och då laddar jag ju ner alla e-post i datorn...är det bra det? (om jag får spam lik förbaskat så känns det bättre att ha dem på lite avstånd) eller hur funkar det?

Vad säger ni datanördar som begriper nånting av det här?

Är det bara att byta adress för att slippa ett tag?

/Hera

 Thumbs Down 
Johanna

Alltså jag hade massor av spam till min swipnet adress som jag fick i Outlook. Tillslut ringde jag Tele2 som har swipnet och dom la in ett spamfilter. Jag tycker att hotmail brukar ha sånt med. Men som sagt jag är ingen datanörd så jag begrip int så mycket. Jag fick då bukt med det i allafall.

Hera

Nja för mig hamnar det i en skräpposthög men jag måste ju ändå ögna igenom den för det kan ju hamna ett brev där som man vill ha...t.ex mina brev till lillebror går rakt in i hans skräpposthög...så man vet ju aldrig...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress