Hera

Simma är beroendeframkallande...
Jag har inte spelat The Sims 2 på flera månader...innan Lillbulten kom så var det ett av mina stora nöjen på kvällen, när hästtjejen somnat och jag ändå var själv...M var ju borta på jobb under veckorna. Jag var frestad att spela när Lillbulten var nyfödd, för då sov hon ju ändå nästan hela tiden...nu när jag drar mig till minnes så gjorde jag nog det...jo det gjorde jag. Hur som haver så är det bra många månader sedan nu. Ikväll så spelade Hästtjejen...jag blev frestad, när hon suttit sina timmar så tänkte jag att...hmm, jag ska inte spela med gubbar, bara bygga ett hus...så jag började men efter bara en kvart så stängde jag av. Jag kände att gör jag det inte nu så är jag fast igen...det är beroendeframkallande...

Är det nån som känner igen sig?










I och för sig har vi väl alla våra intressen, det finns väl värre än ett spel?
/Hera
Pernilla

Sims är mitt favvo=)

Madde

Sims är livsfarligt!:) Man blir beroende på en gång. Stod och klämde på några expansions på Åhlens igår men jag lyckades behärska mig. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress