Hera

Njut!
  M jobbar natt denna vecka så jag är rätt ensam just nu. De små snusar fridfullt! För lillbulten har kvällen varit full av intryck, storhandling på mataffären och sedan kika på storasyster när hon rider. Jag tycker hästtjejen är Horsejätteduktig! Förr var hon lite rädd men det har släppt helt och hållet, hon lyste som en sol när de galopperade runt runt! Det värmde i mitt hjärta. Lillbulten skrattade när Hästtjejens häst fes, det hördes i hela ridhuset. Både fisen och skrattet :-)

Har just ätit en grape, det är så himla gott...sen får jag ta att det sticker lite på läpparna efteråt. Thats life!

Tror det var i morse som maskingruppen flyttade till ett nytt ställe (M:s jobb). Svärfar sa till mig idag att så nära som M är och jobbar nu kommer han nog aldrig vara sedan...inte på mycket länge i alla fall (årtionden!)...så NJUT denna månad...(vi bor nämligen precis utanför gränsen av arbetsområdet de har, å de är i utkanten av det just nu, åt vårat håll...)

Så jag ska njuta...M med...han får enkel väg köra knappt 15-20 minuter nu, istället för en timma!

Nej, nu ska jag sooooova!
   Pillow
/Hera



ÅM

Vad skönt att räddslan har släppt för Hästtjejen =) Grape med lite socker på... mums

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress