Hera

Lunch

Just hemkommen från en lunch i Vindeln! Massa småbarnsföräldrar (svägerskans föräldragrupp) träffas för att äta lunch, enbart mammor :) Det var jättetrevligt...himla skönt att få träffa människor. Det saknar jag! Om jag var sörasugen hemma i Big Lake så kunde jag gå på Akkan och köpa mig en lunch...sen hittade man alltid nån att prata med. Kan säkert göra något liknande här men jag känner ju nästan inga här...än.

Här var det minus 17 grader på morgonen, inne var det dock varmt och gott. M måste ha eldat rejält innan han for! Lillbulten och jag sov till 8.30, för hon somnade 20.45 igår kväll men vaknade 21.15 å sen var det helkört! Omöjligt att somna om, hur glad som helst var hon! Så vi var uppe till 23, sen lade vi oss men det tog tid innan hon gav upp!

Zambina sover hela dagarna...är uppe på natten och rusar runt, busar, jamar...jag blir galen snart!

Ikväll är det Afro som gäller, återkommer!

 Rastaman Afro  Hera

StAnnapanna

Åhhh vad spännande måste få höra hur det var på Afro ?!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress